C D F G I L R S T U 

I

id - クラス の変数game.GameState
 
idFlag - クラス の変数game.GameState
 
initGL() - クラス のメソッドdisplay.DisplayManager
initialize openGL mode, please override this method for use
initialize(GameManager) - クラス のメソッドdisplay.DisplayManager
initialize game
initialize() - クラス のメソッドgame.GameManager
initialize game manager, graphic manager and input manager
initialize() - クラス のメソッドgame.GameState
initialize this game state please call the method "super.inialized()" at last of this method if you overload this method, you have to call initialize method expressly f you want to instant in this class, this value change to true with "toInstant()" method
initialized() - クラス のメソッドgame.GameState
 
initializeFlag - クラス の変数game.GameState
 
inputManager - クラス の変数game.GameManager
 
InputManager - gameのクラス
 
InputManager() - クラス のコンストラクタgame.InputManager
 
instant - クラス の変数game.GameState
if you want to instant in this class, this value change to true with "toInstant()" method.
isInitializeFlag() - クラス のメソッドgame.GameState
 
isInstant() - クラス のメソッドgame.GameState
 
C D F G I L R S T U