- id - クラス の変数game.GameState
-
- idFlag - クラス の変数game.GameState
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- initGL() - クラス のメソッドdisplay.DisplayManager
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initialize openGL mode, please override this method for use
- initialize(GameManager) - クラス のメソッドdisplay.DisplayManager
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initialize game
- initialize() - クラス のメソッドgame.GameManager
-
initialize game manager, graphic manager and input manager
- initialize() - クラス のメソッドgame.GameState
-
initialize this game state
please call the method "super.inialized()" at last of this method
if you overload this method, you have to call initialize method expressly
f you want to instant in this class, this value change to true with "toInstant()" method
- initialized() - クラス のメソッドgame.GameState
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- initializeFlag - クラス の変数game.GameState
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- inputManager - クラス の変数game.GameManager
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- InputManager - gameのクラス
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- InputManager() - クラス のコンストラクタgame.InputManager
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- instant - クラス の変数game.GameState
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if you want to instant in this class, this value change to true with "toInstant()" method.
- isInitializeFlag() - クラス のメソッドgame.GameState
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- isInstant() - クラス のメソッドgame.GameState
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